loading...

حفاري آبشار

حفاري

بازدید : 418
شنبه 11 مرداد 1399 زمان : 20:43

موی شما یکی از زیباترین دارایی های شما است که محافظت از آن ارزش صرف وقت را دارد. پکیچ ضد ریزش موی پراتسوم برای جلوگیری از ریزش مو و کمک به رشد مجدد مو گزینه ی بسیار مناسبی است. از دلایل ریزش موی آقایان می توان به بیماری های پوست سر که پس از جراحی های سنگین، کاهش وزن شدید یا استرس به وجود می آید و ریزش موی ارثی که یکی از فوکولند شایع ترین دلایل ریزش مو است اشاره کرد. همچنین اگر پوست سر سالم نباشد و مشکلاتی نظیر چربی نا بهنجار پوست و شوره سر را داشته باشد می تواند منجر به ریزش مو ها شود. به همین دلیل مناسب ترین راه حل برای ریزش مو استفاده از پکیچ ضد ریزش موی پراتسوم است که با گردآوری سه محصول منحصر به فرد می تواند روند ریزش موی شما را متوقف کند.

محتویات پکیچ ضد ریزش مو پراتسوم

2 عدد بطری شامپو مناسب مو های دارای ریزش

1 عدد تونیک مناسب مو های دارای ریزش

1 عدد روغن تقویت کننده موی سر

تاثیرات استفاده همزمان از این سه محصول پراتسوم

کمک به باز سازی و رشد سریع مو های جایگزین

استحکام مو های نازک و شکننده و تقویت فولیکول مو

کمک به تقویت ریشه های ضعیف مو

کمک به تقویت و حفظ سلامت پوست سر با مکانیسم عمل کلاژن سازی

برچسب ها پراتسوم , فوکولند ,
بازدید : 458
شنبه 11 مرداد 1399 زمان : 20:43

حفاری دورانی

در این روش حفاری، از مته های متنوعی استفاده می شود. مته ها با حرکت چرخشی روی سنگ باعث خرد شدن و ساییده شدن آن می شود و انرژی حفاری آبشار لازم برای به چرخش درآوردن مته و لوله با کمک سیستم دورانی تأمین می گردد. ازمهمترین عواملی که موجب افزایش سرعت حفاری می شود گل حفاری است که در عملیات حفاری همانند خون دربدن انسان عمل می کند حفاری چاه عمیق بدین صورت که به هنگام چرخش مته از نازل های )سوراخ( موجود بر روی مته خارج شده و کنده های حفاری (Cutting) را با بهره مندی از خاصیت حمل به سطح زمین انتقال میدهد که این عمل باعث افزایش سرعت

حفاری ضربه ای

دستگاه های حفاری ضرفه ای و یا سیستم های ضربه ای، دستگاه های ساده ای هستند که برای پژوهشهای آب یابی بسیار مناسب هستند. از این دستگاه ها بیشتر برای حفاری چاه آب که در داخل سنگ های مقاوم قرار دارند، استفاده می کنند. اصول کار سیستم های ضربه ای خرد کردن سنگ فرود می آیند. دستگاه مجهز به یک خرک چهار قطبی و یا یک دکل است که مته های حفاری با یک قرقره برگشت دهنده روی آن آویزان می گردند. این مته ها دارای حرکت رفت و برگشتی می باشند و برای اجرای مانورهای حرکتی پائین و بالا، از دستگاه رفت و برگشت جدا گردیده و به وسیله ای به نام چرخ قرقره که برای نصب لوله ها نیز بکار می رود، اتصال می یابند. خرک های جدا شونده، چوبی و یافلزی هستند. پایه ها روی دالهای سیمانی که قبل از مونتاژ دستگاه آماده می شوند، قرار می گیرند. دکل های حفاری آبشار خم شونده یا تلسکوپی، دستگاه های خودکار قابل حمل حفاری را مجهز می نمایند. این دکلها به صورت دائمی در پشت یک کامیون نیز می توانند ثابت شده باشند. دکلها باید با کابلهای محکم روی بلوکهای سیمانی استوار شوند

بازدید : 672
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

جاده چالوس با چم و خم‌هاي ديدني‌اش اگرچه مسيري ۳ يا ۴ ساعته است براي رساندن مسافران از تهران به شمال و به عكس، اما مي‌توان ده‌ها مقصد بكر و ديدني را در تور طبيعت گردي همين جاده انتخاب كرد. ضمن اينكه خود جاده چالوس، با خم‌هايش و در همجواري كوه‌هاي بلند و رود خروشان و درختان دلفريب، مسيري فراتر از يك محل عبور و سرشار از لذت و طراوت است. اگر هميشه به خاطر فرصت كم از اين جاده تنها براي رفتن تور طبيعت گردي و بازگشتن بهره برده‌ايد، اكنون در فرصتي فراخ، به جذابيت‌هاي پرشمار جاده هم دل بدهيد. هر چند هر كدام از فرعي‌هاي جاده چالوس تور طبيعت گردي ، شما را به منطقه‌اي بكر و زيبا و مظهري از مظاهر طبيعت مي‌رساند، اما در اين متن با برخي از جاذبه‌هاي مشهورتر اين مسير آشنا مي‌شويد. جاذبه‌هايي كه هر كدام از آن‌ها مي‌توانند سفري به يادماندني برايتان بسازند.جاده چالوس از شمال شهر كرج آغاز و به شهر چالوس در مازندران ختم مي‌شود. مسير ۱۶۰ كيلومتري اين جاده را در صورت نبودن ترافيك يا موانع طبيعي مثل تور طبيعت گردي ريزش كوه، مي‌توان در كمتر از ۴ ساعت پيمود؛ چرا كه اين جاده نزديك‌ترين راه براي سفر به غرب يا شرق خزر است. البته پيچ‌هاي اين جاده خطرناك هستند، وقت رانندگي در اين جاده بايد بسيار احتياط كرد.

بازدید : 530
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

شايد اين تيتر براي شما تركيبي از كلمات نا متجانس و ناشناخته باشد كه معني و مفهوم خاصي به ذهنتان متبادر نمي سازد اما اگر از اهالي خطه سرسبز گيلان باشيد و يا قسمتي از گشت و گذارهاي خود در شمال كشور را به بخش غربي اين خطه زمرد فام تخصيص داده باشيد حتما مي دانيد كه »شاندرمن« بخشي از شهرستان »ماسال« در شمال غربي استان گيلان است و »آويشو« نيز نام غاري است ديدني در همين منطقه كه يكي از چندين جاذبه گردشگري اين شهر به شمار ميرود. متاسفانه اگرچه »آويشو« در فهرست ميراث طبيعي ثبت شده ولي هنوز در فهرست تور ماسال مسافرت گردشگران ايراني ثبت نشده است و هنگامي كه صحبت از مسافرت به شمال كشور مي شود فكر همه به سمت درياها و كوه هايي كه بارها رفته اند متمركز مي شود اما اين بار پيشنهاد ما به شما اين است كه اگر قصد سفر به شمال كشور را داريد بهتر است به جاهايي سفر كنيد كه ناشناخته تر مانده اند. جاهايي مثل ماسال و شاندرمن. ماسال شهرستاني ديدني در استان گيالن است. شهرستاني كه بيش از 70 هزار هكتار جنگل و مرتع دارد حتما زيباست. ماسال دومين شهرستان مرتفع استان گيالن پس از رودبار است و پيش از اين، بخشي از شهرستان وسيع تالش بود كه در سال 1376 به شهرستان ماسال تبديل شد. ماسال در قديم »رودكنار« ناميده مي شد.

بازدید : 856
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

در سال 2010 مردم رقم اعجاب انگيز 6.1 هزار ميليارد پيام كوتاه ارسال كردند يعني 192 هزار پيام كوتاه در ثانيه! ميزان درآمد صنعت در ارسال پيام هاي كوتاه 114 ميليارد و ششصد ميليون دلار در سال بوده است. در سال 1992 نوكيا 1011، يكي از اولين گوشي هاي موبايل با شكل ساده، تنها امكان 60 دقيقه مكالمه به كاربر مي داد. حافظه اين گوشي فقط براي ذخيره 99 شماره مخاطب كافي بوده و يك صفحه نمايش كوچك سياه و سفيد داشت. مقايسه آن با LUMIA800 امروز مثل مقايسه خودروي فورد مدل T با شاتل فضايي در تمامي زمينه ها است، به استثناء يك مورد : امكان تايپ و ارسال پيام. پدر پنل پيامك ماني ماكونن، يك مهندس فلاندي است. او در سال 1984 در يك پيتزا فروشي در كپنهاگ، وقتي براي شركت در كنفرانس در مورد آينده ارتباطات موبايلي به دانمارك آمده بود ايده سرويس پيام رساني براي گوشي هاي ديجيتال GSM به ذهنش خطور كرد. متاسفانه او هرگز براي اين كار پيشگامانه دستمزدي دريافت نكرد، زيرا حق پنل پيامك امتياز اين ايده را به ثبت نرسانده بود. يك سال بعد، فرمت 160 كاراكتري توسط محققي در زمينه ارتباطات به نام فريدهاي هيلبرند تعيين شد. او در حالي كه سعي مي كرد اين فناوري را استاندارد كند و به تلفن هاي همراه امكان انتقال و نمايش پيام ها را بدهد، متوجه شد كه ميانگين جملات يا سوالات تنها به 160 كاراكتر نياز دارد. اولين اس ام اس در سال 1992 توسط بريت نيل پاپ وورس به مدير اپراتور ودافون، ريچارد جرويس در مهماني كارمندان در شب كريسمس ارسال شد كه متن آن اين بود: كريسمس مبارك. پاپ وورس سرويس ارسال پيام كوتاه يا همان اس ام اس را از كامپيوتر محل كار خود به يك گوشي موبايل اوربيتل 901 ارسال كرد. امروز ارسال پيام بيشترين استفاده را در ميان سرويس هاي انتقال اطلاعات توسط تلفن همراه دارد، به طوري كه 74 درصد از همه موبايل هاي سراسر جهان را شامل مي شود يا به عبارت ديگر، 2.4 ميليارد از 3.3 ميليارد مشترك از طريق ارسال پيام ارتباط برقرار مي كنند.

بازدید : 625
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

پيام رساني با تلفن همراه به مقوله هاي مانند پست الكترونيكي سرويس پست صوتي پيام رساني آني سرويس پيام كوتاه سرويس پيام افزوده سرويس پيام رساني چند رسانه اي و سرويس هاي ديتا اختصاص يافته است.

پيام رساني با تلفن همراه، باعث افزايش سرعت ارسال پنل پيامك اطلاعات با ضريب ايمني بالا شده و سبب صرفه جويي در مصرف كاغذ، زمان و مصرف سوخت مي شود.

سرويس هاي پيام كوتاه يكي از خدمات تلفن همراه است كه در اغلب تلفن هاي ديجيتالي جديد در دسترس است. اين سرويس به كاربران اجازه مي دهد كه پيام هاي كوتاه را تا 160 حرف به تلفن هاي همراه ديگر ارسال يا دريافت كنند. براي ارسال يا دريافت پيام هاي sms كاربران تلفن معمولا مجبور به پرداخت يك مقدار پنل پيامك ماهيانه به شبكه سرويس دهنده يا يك مبلغ اندك به ازاي هر پيام است. بعضي از شركت ها هم سرويس پيام كوتاه را رايگان در اختيار مشتركان خود مي گذارند . در كشور آلمان ساليانه 25 ميليارد و در كل جهان 450 ميليارد sms رد و بدل مي شود.

بازدید : 480
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

همه جاي دنيا گرانترين هتل هاي را معرفي مي كنند، تا پولدارهاي دنيا را به سمت خودشان بكشانند اما در ايران روال معرفي هتل ها به گونه اي ديگر است. اگر زماني شايعه شود كه فلان هتل يا رستوران گرانترين است و يا حتي فلان شخصيت پولدارترين است اين تصور ممكن است تا دهه ها باقي بماند حتي اگر خيلي زود مثال نقضش پيدا شود. سال ها تصور ميشد كه هتل عباسي اصفهان گرانترين هتل ايران است، در صورتي كه با يك پرس رزرو هتل و جوي ساده از قيمت چند هتل مشخص مي شود كه اينطور نيست. در اين گزارش سري زده ايم به گرانترين هتل هايي كه در حال حاضر در ايران مسافر مي پذيرند. استانداردسازي و ستاره هاي هتل ها در كشور ما با آنچه از ستاره هاي هتل هاي بينالمللي انتظار مي رود، متفاوت است. قاعدتا قيمت هتل هاي ايران در مقايسه با گرانترين هتل هاي جهان نيز ناچيز است حتي اگر در داخل كشور گرانترين باشند. هتل هاي پنج ستاره در دنيا نسبت به خدمات و امكاناتي كه به مسافران مي دهند، درجه بندي مي شوند. زيربنا، امكانات ورزشي و تفريحي، امكانات داخل اتاق ها، تعداد رستوران هاي موجود درآنها با تنوع غذايي زياد، نوع خدمات دهي كاركنان و آموزش آنان در برخورد با مشتري ها و خيلي از عوامل ديگر تعداد ستاره هاي هتلها را در سطح بين المللي تعيين مي كند اما در ايران درجه بندي هتل ها و اعطاي ستاره ها وضعيت ديگري دارد.

برچسب ها هتل , رزرو هتل , رزرو , هتل ها ,
بازدید : 703
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

پــس برگرديــم و ببينيــم بــراي رزرو هتل چه ســرويس هايي وجود دارد. در ميان سرويس هاي ايراني رزرواسيون آريا از ابتدا بــراي رزرو هتل به وجود آمــد و اخيراً پرواز را نيز اضافه كرده. مشــكلي كه در داخل كشــور براي اقامت وجود دارد تعداد كم هتلها و قيمت بالاي آنهاســت كه باعث مي شود برخي از مسافران قيد سفر داخلي را بزنند و هزينه اي برابر با سفر داخلي را صرف سفر كردن به برخي از كشورهاي همسايه كنند. سرويس هاي ايراني گاهي تالش كرده اند مكان هاي اقامتي شــخصي و محلي كوچكتر و ســاده تر نســبت به هتل ها را هم وارد بازي كنند، اما ضرورت هاي قانوني هنوز اين اجازه را نداده كه خون تازهاي در سيستم گردشگري ايران به جريان بيفتد و شايد يكي از معدود سرويسهاي مناسب در اين زمينه خانه مسافر باشد كه به ادعاي توســعهدهندگانش در همراه اول مناسب گرفتن خانه، ويال يا سوئيت هاي آزاد براي افراد كثيرالسفر است، اما تجربه شخصي خود سرويس جالب اتاقك را با پشــتيباني و قيمت هاي جالب تاييد ميكند كه براي كساني كه دوست دارند رنگي از تفريح هم به سفر كاريشان بدهند مناسب است. با اين حال سرويس هاي داخلي امكان رزرو هتل و خريد هواپيماي داخلي و خارجي را فراهم كرده اند و اتفاق خوب در اين سالها اين امكان پرداخت ريالي است كه اكثر سايت ها به ســمت آن رفتهاند و آن را در اختيار مشــتري قرار دادهاند. هرچند ممكن است هنوز فاصله زيادي تا سرويسهاي پرطرفدار خارجياي وجود داشته باشد كه در بسياري موارد امكاناتي در اختيار دارند كه ســايتهاي داخلي از آنها بي بهره اند. از تمام اين داستانها و مقايسه ها كه بگذريم، براي مســافر ايراني با هر دليل و انگيزهاي كه براي سفر كردن دارد راهحلهاي زيادي وجود دارد كه مي تواند تامي نكننده نياز او در ســفر باشد. برخي از اين ســرويسها روي قيمت و برخي ديگر روي كيفيت خدمات تمركز كردهانــد، اما در هر حالت ســرويسهايي هم هســتند كه به مقايسه خدمات و قيمتهاي هتلهــا ميپردازند تا كاربر بتواند بهترين سرويس را انتخاب كند. هرچند در مورد برخي مقصدهــا انتخاب چنداني وجود ندارد و بايد به چند مورد پيشنهادشده بسنده كرد. سايت trivago پلتفرم مشهوري است كه خدمات هتلها را نسبت به قيمتشان با هم مقايسه ميكند و با توجه به قصد مســافر از انجام اين سفر بهترين مكانها را به او پيشــنهاد ميدهد. در اين سايت افراد زيادي براي هر هتل نظر گذاشــتهاند كه براي انتخاب آن بسيار كمك كننده اســت. Trivago مناسب ترين قيمت را از بين سايت ها به كاربر پيشنهاد مي دهد و همه امكانات و تخفيف هاي هتل و محل دقيق آن روي نقشه و همچنين راه هاي حمل و نقل آن را براي مســافران ارائه كرده و شما حتي مي توانيد به جاي جســتوجوي نام هتل يا شهر روي نقشه بگرديد و هر نقطه از مقصد خود را كه دوست داريد براي سفر انتخاب كنيد. بعد از انتخاب هتل در اين ســايت به سايت ارائه دهنده هتل ارجاع داده مي شويد، البته همواره از شما خواسته مي شود كه سرويس را دوباره چك كنيد تا از تغييراتي كه ممكن است بنا بر شرايط در هر ساعت ارائه شوند باخبر شويد.

برچسب ها رزرو هتل , سفر , هتل , رزرو , سايت ,
بازدید : 499
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تبليغات، مجموعه فعاليت و اقداماتي است كه منجر به آگاهي، اقناع و ترغيب جامعه هدف با اهداف معين مي شــود. فرگشت عنواني است كه دانشمندان براي بيان چرخه تكامل حيات موجودات زنده بويژه انسان به كار مي برند. منظور از فرگشــت آگهي رايگان در اين نوشتار، بررسي چرخه رشد تكاملي تبليغات در ايران، طي سده اخير چاپ تا زمان حال حاضر مي باشد. اعصار ارتباطات طبق تعريف مارشــال مك لوهان به طور كلي به ســه دوره عصر شفاهي (جارچي ها(، عصر كهكشــان گوتنبرگ (چــاپ) و عصر ماركوني )الكترونيك) تقسيم بندي شده است. اگر دوره كنوني را كه خود منشعب چاپ از دنياي الكترونيك است، عصر جديد بناميم، فرگشت تبليغات سه دوره كامال متمايز قابــل رويت را طي كرده و اكنــون وارد دوره چهارم شــده است. براي آگاهي از شرح اين دوران به شماره 84 ماهنامه تبليغات بازرگاني، مقاله پوست اندازي تبليغات ايران چاپ مراجعه شود. تبليغات ايران اكنون وارد مرحله نوين رشد تكاملي خود شــده اســت. تبليغات در اين مرحله از چرخه عمر خود، ســير كاملا متمايز و دگرگونه دارد. تمايز و دگرگوني اين دوره تبليغات با همه گذشــته خود تفاوت آشكار دارد. جهش آشكار از رسانه هاي سنتي به رسانه هاي نوين، تغييرات در تبليغات را به گونه اي رقم زده اســت كه يك دگرديســي تمام را مي توان در چرخه حيات آن مشــاهده كرد. تحولات رخ داده توانسته عرصه ميداني تبليغات را از شكل هرمي به شــكل چاپ تخت تبديل كند. به عبارتي، شكل هژموني قدرت مجريان تبليغات از يكدستي و يكپارچگي به موزاييكي و چند تكه، شيفت شده است. بنابراين، سه تفاوت عمده و اصلي ميتوان ميان تبليغات سنتي و مدرن مشاهده كرد.

برچسب ها تبليغات , چاپ , آگهي , رسانه ,
بازدید : 496
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تبليغات پنهان، نامحسوس يا بهنوعي درون فيلمي نوعي ازفرايندهاي تبليغاتي هستند ويلا كه درآن آگهي مربوط به برندهادرمتن مجلات گنجانيده مي شوند. در اين شيوه، سعي رسانه هاي مختلف نظير تلويزيون، سينما، بازي هاي رايانه اي، روزنامه ها و به منظور افزايش مطلوبيت يك كالا آگهي رايگان يا برند استفاده شود. در اين شيوه، سعي ويلا مي شود از محركهاي تبليغاتي مخفي غيرقابل شناسايي به منظور افزايش مطلوبيت يك كالا يا برند استفاده شود. چنانچه موارد لازم طراحي اين نوع آگهي اعمال مي شود و رضايت مخاطب را در بر داشته باشد، برند معرفي شده تاثير مثبتي بر ذهن مخاطب خواهد گذاشت و با موفقيت آن فيلم از اثر بخشي آگهي رايگان آن نيز بيشتر خواهد شد. مي توان عدم وجود انگيزش ويلا كافي در مخاطبين براي پيگيري تبليغات مستقيم را دليل تغيير رويكرد طراحان تبليغاتي شركتهاي بزرگ عنوان نمود كلامي در فيلمها نداشته و بيشتر نمود بصري داشته باشند. با وجود كاركرد مثبت تبليغات پنهان، اين نوع از تبليغات زماني داراي اثر ويلا بخشي كافي خواهد كه در آن از رسانه مناسب و طراحي جذاب و به جا بهره گرفته شود.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 160
  • بازدید سال : 469
  • بازدید کلی : 1731463
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه